ingen chans

Jag ska sätta mig ner och lösa alla problem du haft sista tiden.
Om du kliver tillbaka ett tag från där du står.
Vi har gått varsinn väg, vi har våra lösningar åt helt skillda håll, du är här. 
Det är någonting speciellt med det här och den här platsen.
Om du kliver tillbaka ett tag från där du står, ska jag sätta mig ner och lösa problemen du haft här sista tiden.
Det är inte tiden du lagt ner som vittnar om hur mycket det betyder. 
Inte heller vikten av dig som talar om hur du är fördelad. 
Definitivt inte tanken som var tänkt som hörs, när du ropar efter hjälp. 
Så innan någon hör det, ska vi byta plats och sen ska vi lämna allt i ett skick där ingenting är slitet.  

/MW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0