kan du, jag kan

Du kan väl påminna mig, att dörrarna blir större. 
Du kan väl påminna mig att det blir lättare att få igenom mer volym.
Du kan väl påminna mig att vikten inte alltid är ett ideal och be mig visa att jag fortfarande bär upp dom? 
Jag låter ingenting bestämma över mig så jag slutar välja och sätter mig. 
Jag blir alltid förvånad av min spegelbild och mer är jag idag. 
Jag tror på fullaste allvar att om du ger mig lite tid så vinner jag även ditt spel. 
Men jag behöver bli påminnd om varje dag eftersom dagarna gick. 
Du kan väl påminna mig, att även om jag varit mer än jag är, blir jag inte sämre.
Du kan väl ge det i en lögn till mig. 
Ljug det för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0