tidigare idag....

Blicken följde dina andetag från ditt bröst. Tidigare skrek du för att bli hörd och för länge sen gjorde jag någonting underbart. Tidigare idag glömde jag bort något viktigt som du sagt och svarade på något som inte var bra. Ikväll ska jag låtsas att jag inte förstår när du säger att timmarna försvinner och att det var dar sist I morgon är allt som det brukar va, då glömmer jag det jag tidigare sa. Någonstans mellan en gårdag och en morgon dag sitter jag och viftar bort alla krav, jag undrar hur du gör. /Mikael Wilmarsgård

Kommentarer
Postat av: Barbie

Titta in i min blogg och var med på frågestuden.. Kanske blir det du som får en länkning. Kram

2009-10-05 @ 23:29:38
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0