en på hundra

Du är inte ensam, inte ensam om att få din historia skapad. Inte ensam att få din historia skriven av någon annan. Och inte sen med att förstöra den helt själv. Vi har alla en roll att leva. Vi är unika på helt olika spår, trampa på så ses vi när du kommer upp och andas nästa gång. Du är inte ensam när du tar dig upp till ytan, du känner dig nog bra ensam nu.  Du har varken släpat mitt namn i smuttsen eller lagt skit framför min dörr, därför kallar jag dig vän, hur du än formas av livet. /Mikael Wilmarsgård

Kommentarer
Postat av: Nisse:)

Tack för dem orden min vän...Vi e nog inte så olika du o ja, vi har valt olika vägar i livet, men e nog ändå på samma "lag". Ta hand om dig kompis o lycka till med utbildning mm..

2009-11-01 @ 20:35:21
Postat av: Nisse:)

Tack för dem orden min vän...Vi e nog inte så olika du o ja, vi har valt olika vägar i livet, men e nog ändå på samma "lag". Ta hand om dig kompis o lycka till med utbildning mm..

2009-11-01 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0