troligtvist inte ensam

Är jag instängd? Är jag oresonlig nu?  Ångrar jag mig i morgon? Hjälp mig för jag gör det inte. Gör det åt mig för jag gör det inte. Jag behöver er.. Det säger jag mest för att det låter bäst. Egentligen är ni inte realister, ni är förnekelse.  Många ser om jag tjuvkikar, fast du ser om jag tittar bort. Jag sitter inte brevid och njuter, jag står i egna fel.   Men jag blundar, jag blundar i allt du gör.  Ni är rovdjur, rovdjur i form av får. Jag ber dig, förstör allting du gör. Du skrämmer den oförstående, så han gör han ditt jobb, bättre än någon annan sprider han dina ord. Du skrämmer, skrämmer den som vill väl men inte förstår, dem med hjärtat så stort men med hjärnan försvunnen i stunden. / Mikael Wilmarsgård

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bästa!

2009-11-19 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0